29 Jan 2013

Friends...

//IM FINE!
Masa dekat sekolah rendah ...kita jadi seniors..masa kat sekolah menengah..kita jadi juniors...masa jadi seniors..semua dah berpisah...cuma sikit je yang ada...semua dah ke sekolah lain dengan kejayaan masing masing...

Sedihnye bila kena berpisah dan macam nak stay darjah nam sampai bila bila , tapi masa cepat sangat berlalu.Ada beberapa kawan izzati yang duduk hostel..dan beberapa sekolah kat lain . Rasa rasa diorang ingat tak lagi kita yang dulu dulu? atau......................hmm...

Kalau boleh nak je sekolah sama sama tapi tak boleh.Izaati rindu dengan muka muka yang sengal kat dalam kelas...muka muka yang comel ...selama nam tahun duk kat sekolah tu dah rasa cam tu rumah kedua . Rindunya dekat suara suara yang riuh rendah dekat dalam kelas ...

Rindunye nak ketawa bersama...tapi dah memang tak boleh nak buat apa apa........walaupun kengkawan kat sekolah menengah baik baik..tapi tak sama dengan yang dulu.Izati harap diorang takkan lupakan izaati..hm..

Izaati harap akan jumpa classmates izzati suatu hari nanti..cehh...hihi ..... 

No comments: