Daisypath Anniversary tickers

30 Mar 2018

spm 2017? Done .

30/3/2018
Assalamualaikum💞

Dah lama tidak men-update blog yang hampir dilupakan ni.5 bulan lepas,I went through the last exam during my school years,which is spm.And baru baru ni,iaitu 15/3 is the day I got my results.Malam sebelum ambik results tu,siriusss takdok rase menda pun.Sama macam perasaan sebelum nak exam spm.(I actually cried on the first day but tu sebab tiba tiba rasa nk sedih) hahahaha ~

So, balik pada 15/3 , pagi tu bangun dengan harapan diri tidak menangis ketika dapat tahu results hahah.Masa upsr ngn pt3 aku nangis wei,bukan sebab sedih tapi sebab dok expect pun mende yang kita dapat tu.Pergi sekolah pukul 9 gituu,eh ke 10?9 kot ... 
masa sampai tu,dk ramai langsung orang.Masuk masuk je dewan,kena bayar hutang hahahah sebab nama aku ada kat list dok bayor yuran.

Lepastu aku pi duduk,oh btw aku mari dengan mak aku so duk dengan mak lah kan.Seat dok la depan mana,tepi aku ada suada(kawan).Lepastu majlis bermula..ceh,ingatkan langsung nak announce tapi dia punya erek tu sampai 2 jam.Cikgu aku first bebel pasal upu,pastu bagi peluang dekat promoter universiti untuk cakap..universiti swasta sape nok dengor heh...

Tapi kesian jugok la dekat orang yang cakap kat depan tuh sebab masa diorang tengah bebel,results dah boleh check guna sms and online.Aku jenis yang dok suka being anxious,guna phone syada untuk check results.Kononnya nk check online,website hang lol.Last last hantar sms guna phone syada hahaha.Lepas hantar tak sampai 5 minit mesej sampai.Weih debor gila okayyyyy...aku ambik phone syada then buka results depan mak aku.

The first thing yang aku nmpk,2A- .. hhahaha alhamdulillah ada A,pastu tengok betul betul balik,,ALLAHU....hahahahhahaha terkejut beruk aku .Dok expect gila ,tapi masih boleh kawal diri dari nangis.Bangga gok ah dengan diri sendiri sebab dok nangis masa tu😛Lepas dapat je results aku tu,kawan aku pi sebar results hahaa tapi aku dok sedor pun sampai tersebor dekat cikgu bm .

Ni results aku : 
Bm: A
BI: A+
SEJ: A-
PAI: A-
MATHMODE:A
ADDMATH: B
BIO:B
PHY:B
CHEM:B+


(addmath B!!!!!!!!!)

Masa check guna sms tu,dia tak bagitahu spesifik untuk subjek,so aku tidak tahu semua ni,yang tahu cuma gred je.Mula-mula ingatkan A+ tu BM.Dok expect bi untuk dapat A+ sebab story aku plot dia mengarut sikit,but Alhamdulillah 😅Lepas dah tahu tu,cikgu still dok umumkan results.Lama jugak la tunggu,sampai pukul 12.Ehh ke pukul 11 macamtu...rasanya 12.Nervous aku hilang habis dah..bersyukur sangat..


Dapat ga achieve impian nak naik pentas sekolah for the last time.Results announce lepas tu and semua did their best!! So happy for my friends n myself , banyak grades improve.



My chinguss 💘Dok complete sebab susah nak gather semua orang..semua dah merata rata dah.Im grateful to have my friends and teachers here at gnses , ssuuper grateful.
Lastly,nak cakap congratulations to all my fellow friends ! 5 years at gnses and im out ! 
bye bye, see you again in the next entry 😘



1 comment:

Unknown said...

I love it 💕😍